2025-2026 eğitim-öğretim yılının sonuna yaklaşılırken, Dilek Sabancı Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde mezuniyet ve ödül töreni düzenlendi. Dilek Sabancı Eğitim Ödülleri kapsamında okulu dereceyle bitiren ilk üç öğrenciye toplam 50 Cumhuriyet altını verildi.
Dilek Sabancı Eğitim Ödülleri 26. kez sahiplerini buldu
Sabancı Vakfı’nın başarılı öğrencileri teşvik etmek amacıyla 26 yıldır sürdürdüğü Dilek Sabancı Eğitim Ödülleri bu yıl da sahipleriyle buluştu. 1997’de eğitime kazandırılan Dilek Sabancı Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde yılın en başarılı üç öğrencisi arasında ödül dağılımı şöyle gerçekleşti: okul birincisi Özgür Özcanlı 25, ikincisi Tarık Emir Demirezen 15, üçüncüsü Helin Bulut 10 Cumhuriyet altını aldı.
Tören ve takdim
Ödüller ve sertifikalar, Ataşehir İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Yıldırım ve okul müdürü Osman Karadeniz’in katıldığı törende, Sabancı Vakfı Mali ve İdari İşler Direktörü Sergün Baysal tarafından takdim edildi.
Vakfımızın eğitime verdiği önemin değerli bir simgesi olan ve Dilek Sabancı’nın adını taşıyan bu okul, uzun yıllardır binlerce öğrenciyi mesleki ve teknik bilgiyle donatarak geleceğe hazırlıyor. Ayrıca Dilek Sabancı’nın desteğiyle 25 yıldır aralıksız sürdürdüğümüz Dilek Sabancı Eğitim Ödülleri ile öğrencilerimizin başarılarını teşvik etmeyi ve onları eğitim yolculuklarında desteklemeyi sürdürüyoruz. Gençlerimizin başarılarıyla gurur duyuyor; ülkemizin üretimine, kalkınmasına ve geleceğine katkı sağlayacak bireyler olacağınıza gönülden inanıyoruz.
Mezunlar ve burs desteği
2025-2026 eğitim döneminde okuldan 76 öğrenci mezun oldu. Yükseköğretim Kurumları Sınavı’nda en yüksek puanla üniversiteye yerleşecek üç öğrenciye ise lisans öğrenimleri boyunca Dilek Sabancı Başarı Bursu sağlanacak.



