BlizzCon 2026’da Kapanış: LE SSERAFIM Ana Sahneye Dönüyor
Blizzard Entertainment, global K-pop sahnesinin öne çıkan gruplarından LE SSERAFIM‘in BlizzCon 2026 kapsamında 13 Eylül 2026 Pazar günü Anaheim Kongre Merkezi’nde BlizzCon Ana Sahnesi’nde kapanış performansını sergileyeceğini duyurdu.
LE SSERAFIM, 13 Eylül 2026 Pazar günü BlizzCon Ana Sahnesi’nde festivalin kapanışını yapacak.
Grup, BlizzCon 2023’teki unutulmaz performansının ardından yeniden hayranlarıyla buluşurken, bu konser aynı zamanda yaklaşan ABD turnelerinin de bir başlangıcı niteliği taşıyacak. LE SSERAFIM, daha önce Overwatch ile gerçekleştirdiği iş birliğiyle tanıdık olduğu Blizzard topluluğuna enerjik sahne performansını bir kez daha taşıyacak.
LE SSERAFIM Hakkında
LE SSERAFIM, HYBE bünyesindeki SOURCE MUSIC’e bağlı; Sakura, Kim Chaewon, Huh Yunjin, Kazuha ve Hong Eunchae’den oluşan beş üyeli bir kız grubu. Grubun adı, “I’M FEARLESS” (Korkusuzum) ifadesinin anagramıdır ve ekiplerin güçlü ruhu ile kendinden emin duruşunu yansıtır.
BlizzCon Hakkında
BlizzCon, Blizzard Entertainment’ın dünyanın dört bir yanından oyuncuları bir araya getirdiği, yeni oyun duyuruları, uygulamalı deneyimler, e-spor karşılaşmaları, geliştirici panelleri, cosplay ve unutulmaz anlarla öne çıkan öncü bir topluluk etkinliğidir. World of Warcraft, Diablo, Overwatch ve diğer Blizzard evrenlerini kutlayan küresel topluluğun resmi buluşma noktası olarak öne çıkar.
BlizzCon 2026’ya geri sayım sürerken biletler resmi olarak tükendi; sınırlı sayıda yeniden satış seçenekleri bulunabiliyor.



